קייטרינג לשבת חתן- מרשים וטעים שחבל על הזמן

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

שבת חתן הינו אירוע חשוב לאחר החתונה, זהו מנהג מסורתי שהנוהג בו הינו להזמין לאחר העלייה לתורה של החתן את האורחים לארוחה חגיגית אז מה לגבי קייטרינג לשבת חתן?
קייטרינג לשבת חתן

אל תטרחו בשבת הזמינו קייטרינג מקצועי

מי אומר שמי שלא טורח בשבת לא יאכל בשבת…? היום זהו פתגם לא כל כך נכון, כאשר מדובר על אירוע משמעותי כמו שבת חתן, אם חתן שנישא או אם חתן בר המצווה. כדאי להתארגן היטב לפני האירוע וזה ממש לא קל, במיוחד לאחר ההכנות לחתונה או לבר המצווה שהיה אירוע גדול ומורכב בפני עצמו.תכננו במקביל לפחות חודשיים לפני תאריך שבת חתן, את האירוע, אם האירוע בביתכם, בבית הכנסת ארו במקום אחר הקרוב לבית הכנסת.קייטרינג קרוזו, ידאג לכם לשבת חתן בלתי נשכחת עם הציוד, התכנון, הארגון והמאכלים הטובים ביותר בחברה בעלת ניסיון של יותר מ-21 שנה. הקייטרינג הינו בבעלותו של קרוזו וולפגנג שהגיע מאוסטריה לישראל והיום הוא חבר באיגוד השפים הארצי והעולמי.

בכל מה שקשור לשירותי קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי, המאכלים הם בסגנון:חלבי, בשרים בסגנון אסאדו, בשרים בבישול איטי, סגנון סיני, אסיאתי,אירופאי, מרוקאי ועוד.חברת קייטרינג קרוזו מפיקה אירועים  על פי בקשת הלקוחות.

בחירה נכונה של חברת קייטרינג שתדאג לארגן ולספק מנות טעימות

בגלל שקיימות כל כך הרבה חברות קייטרינג, יש לבחור את האחת שתתאים לכם במיוחד. חוץ מהמלצות שתקבלו מחברים או קרובים יש להקפיד על הקריטריונים הבאים:

  • חברת הקייטרינג מקפידה על חומרי גלם טריים
  • באוכל שיוגש יהיו טעמים חדשים ומפתיעים
  • ההגשה של האוכל תהיה מושקעת ומוקפדת
  • חברת הקייטרינג אף תסייע בתכנון האירוע בהתאם לתקציב ולדרישות שלכם
  • תפריט שיהיה עשיר ויצירתי, מגוון וגמיש

כדאי כי תותירו רושם טוב על האורחים שלכם ממש כפי שהשארתם רושם טוב בחתונה או בבר המצווה ולכן הקפידו כי אירוע חשוב זה יהיה מוצלח אף הוא.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן