קייטרינג לאירועים עסקיים

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

האלגנטיות של קייטרינג לאירועים עסקיים חשובה, ניתן לבחור מגשי אירוח עשירים וטעימים.
קייטרינג לאירועים עסקיים

אם החלטתם להפיק אירוע עסקי לצורך מיזם או מוצר שאתם מעוניינים להשיק, יש להקדיש את תשומת הלב המלאה לנושא קייטרינג לאירועים עסקיים. באירוע שלכם, יגיעו משקיעים פוטנציאליים והרושם הוא זה שיקבע. יש להתאים את המאכלים לאופי האירוע ואפילו לאופי המוצר שתשיקו בהזדמנות זו. למשל, יש הבדל עצום בין אירוע שנערך ביום, לבין אירוע שנערך בערב. זו הסיבה שיש למצוא ספקי קייטרינג המתמחים במיוחד באירועים עסקיים, כאלה אשר משאירים חותם מרשים באירועים מסוג זה. אם תחשבו גבוה-תגיעו גבוה ולכן מיותר לחשוב על חיסכון בהשקעה של המזון או הלוגיסטיקה של אירוע עסקי.

לא כל קייטרינג לאירועים עסקיים עשוי להתאים 

זוהי עובדה שכדאי להתייחס אליה, כי האצת היא שלא כל קייטרינג יכול להיות מתאים ולכן קייטרינג לאירועים עסקיים יש לבחור בקפידה. חברות ידועות כגון קייטרינג קרוזו, עשויה להיות הבחירה הטובה והנכונה ביותר. מדובר על חברת קייטרינג בוטיק איכותית וותיקה הקיימת מעל ל-20 שנה וערכה כבר אלפי אירועים עסקיים במשך קיומה המספקת שירותי קייטרינג בשרי וגם קייטרינג חלבי. מנהל החברה הינו השף וולפגנג קרוזו שנחשב לאחד מהשפים המובילים שהוא אף חבר באגודת השפים הישראלים והעולמיים. חברת קייטרינג קרוזו, תוכל להפיק ולדאוג לכל הפקת ופרטי האירוע כולל ארגון לוגיסטי של האירוע ותפריט מנצח ועשיר שיתאים לאופיו של האירוע העסקי.

קייטרינג אלגנטי שכולם יזכרו

האלגנטיות של אירוע עסקי חשובה, ניתן לבחור מגשי אירוח עשירים וטעימים, מנות פתיחה גורמה  ומנות עיקריות אם על בסיס מאכלים חלביים או מאכלים בשריים. כדאי כי תתייעצו לפחות חודשיים מראש עם חברות קייטרינג מובילות שתייעצנה ותצענה לכם תפריטים מנצחים שיתאימו לשעת ואופי האירוע העסקי. כדאי תמיד לזכור, כי תכנון נכון של אירוע עסקי עם תפריט מושלם, יהוו השפעה מרחיקת לכת על המיזם שלכם.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן