קייטרינג לבר מצווה

הזמנת קייטרינג לבר מצווה תהיה הזמנה מוצלחת אם אתם:

תבחרו מבעוד מועד את הסגנון של הקייטרינג שמתאים לכם. אפשר לבחור שירותי קייטרינג בוטיק, דוכני מזון, ואפילו קייטרינג טבעוני בהנחה שיש ביקוש לדבר. אבל חשוב לקחת החלטה מבעוד מועד כדי לפקס את תשומת הלב שלכם לשירותי קייטרינג בסגנון אחד.

לעבוד עם חברת קייטרינג לאירועים מציעה שירותי קייטרינג לבר מצווה או שירותי קייטרינג לבת מצווה, שיודעת איך לתת מענה בדיוק לסגנון האירוע הזה. אם אתם רוצים להפיק את האירוע בבית, יש חשיבות לניסיון של צוות החברה וליכולת של הצוות לענות על בעיות לאורך הדרך בצורה הרבה יותר מהירה.

לא וותרו על טעימה מוקדמת של המנות, גם אם יצרתם תפריט מיוחד לאירוע. צריך לדעת שהצוות של חברת הקייטרינג מסוגל לספק את הסחורה, ושכל אחת מהמנות יוצאת במראה מושלם אבל גם ברמה הקולינרית הגבוה ביותר שאתם יכולים לצפות לה.

תצליחו למצוא את האיזון המושלם בין עלות לבין חוויה, מבלי לחרוג מהתקציב הם לא לאירוע שלכם. הרי אין שום טעם להזמין קייטרינג יקר מאוד, עם אתם לא יכולים להשלים את החוויה עם עיצוב מנצח או אטרקציות לאירוע. ולכן חשוב לוודא מהן העלויות של כל חברת קייטרינג לבר מצווה.

אל תחששו לשאול את כל השאלות

כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם חברה שמספקת שירותי קייטרינג לבר או בת מצווה תפסיק עולות המון שאלות שאתם צריכים לתת להם תשובה במהירות האפשרית. מומלץ להסתכל על התמונה הגדולה, ולנסות לראות איך אתם מוצאים פתרונות לבעיות או לדרישות, לפני שאתם בוחרים חברה אחת לעבוד איתה. הידע והניסיון של אנשי המקצוע של חברת קייטרינג קרוזו יכול לעזור לכם להפיק אירוע ברמה גבוהה מאוד, והכל תוך שמירה על רמה קולינארית גבוהה ועל ניהול נכון של כל תהליך העבודה המשותף עם צוות החברה.

קייטרינג לבר מצווה
קייטרינג לבר מצווה

בחירת התפריט לבר/ת המצווה – במה זה תלוי?

רוב הישראלים למעשה אוהבים לאכול בשר באירועים משפחתיים מושקעים, אבל מצד שני, לא כל הבשרים עשויים לקלוע לטעמם של המוזמנים. דבר שני שעת האירוע חשובה אף היא וכן עונת האירוע. בקיץ למשל תפריט חלבי וקליל אם חלבי או אם מאכלים אסיאתיים קלילים, עשוי לקלוע למטרה. תפריטים אלה הינם עשירים במיוחד.

קייטרינג מוצלח לבר המצווה שלכם, נמדד בקהל היעד, חברה לשירותי הסעדה, אשר תתאים את עצמה גם לבני הנוער הצעירים שלבטח יוזמנו אף הם לאירוע כמו החברים לכיתה של חתן בר המצווה.

התקציב ואוכל כשר לבר המצווה

תפריט קייטרינג לבר מצווה, צריך לכלול מנות כשרות, היות ורוב המוזמנים שלכם שומרים על כשרות וכולם יוכלו לאכול מהמנות המוגשות באירוע בר המצווה. ניתן למצוא חברות קייטרינג ברמות שונות של כשרות כגון: גלאט כשר, בד"ץ, כשר למהדרין ועוד. מה שחשוב בהזמנת קייטרינג לבר מצווה הינו התקציב, היות וכמויות נכבדות מההשקעה באירוע, מושקעת בקייטרינג, כלומר באוכל שיוגש בבר המצווה שלכם. התשלום לחברת הקייטרינג, יהיה על פי מספר המנות שתזמינו על פי כמות המוזמנים. בחירה של חברת קייטרינג ידועה כגון קייטרינג קרוזו, תעניק לכם מגוון של מנות, אם חלביות או אם בשריות על פי ההחלטה שלכם. קייטרינג קרוזו קיים כבר משנת 1979 ומנוהל ע"י השף קרוזו וולפגנג, אשר עורך את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאשר הדגש הוא על מנות מיוחדות ממיטב חומרי הגלם.

קייטרינג היודע להכין מנות משביעות למוזמנים בגילאים השונים

על מנת שהאירוע שלכם כגון אירוע בר המצווה יצליח, השף שמנהל את חברת הקייטרינג, ישאל לגבי המוזמנים, אם יהיו באירוע, חברי הכיתה של חתן בר המצווה וכמה יהיו, כך שיוכל להפריד את מנות המבוגרים ממנות הנערים, אשר תהיינה שונות משאר המנות אשר יוגשו למבוגרים באולם. בגלל שאירוע מרגש כמו בר מצווה, נערך רק פעם בחיים, זו הסיבה שיש לתת דגש באירוע, כאשר גולת הכותרת שלו, הוא האוכל. יש לגרום למוזמנים שלכם, לצאת שבעים ומדושנים. יש לשים לב במזון שייבחר בקייטרינג, גם לאלה שרגישים לגלוטן, כאלה שאינם אוכלים בשר, דגים או עוף ולהגיש מנות צמחוניות וכן בופה שיהיה בו את כל התחליפים לבשר.

דילוג לתוכן