בר קפה לאירועים עם שף וולפגנג קרוזו

קייטרינג שף קרוזו

אחד האלמנטים שעשויים להפוך את האירוע שלכם למוצלח יותר מלבד קייטרינג בוטיק, הוא כמובן בר קפה לאירועים, בר משקאות אלכוהוליים, שייקים טבעיים, וסוגי מזון שונים שעשויים להיות מאוד קלילים ומותאמים לאירועי אחה”צ של שישי, או אפילו לכלול גם שירות קייטרינג מקצועי שיספק בשרים ועל האש, אסאדו ובשר בצלייה איטית ועוד. בר קפה לאירועים חייב גם לכלול צוות מחויך וכזה אשר פשוט נהנה להיות חלק מהאירוע, אם להגיד את זה במילים פשוטות. הצוות הוא חלק מהותי מתפקוד מוצלח של בר קפה לאירועים, כך שבמידה ותחליטו לשכור חברת קייטרינג מקצועית שמכבדת כל אירוע ומעניקה את כל כולה כדי לשמח את הנוכחים, אין ספק שתוכלו לצאת מורווחים ובגדול. שף וולפגנג קרוזו, שף אוסטרי במקור, שמנהל את חברת קייטרינג קרוזו בישראל מאז שנת 1997, מוביל את תחום האירועים והקייטרינג, ומספק שירותי בר קפה לאירועים שכוללים את כל סוגי הקפה, המשקאות האלכוהוליים והשייקים. הצוות של שף וולפגנג קרוזו  תמיד שם בכדי לוודא שהכמויות של המשקאות מספיקות לאורחים, שדבר אינו נגמר ואף אחד לא חווה טעם מר. המקצועיות היא שם המשחק, והכלים לשחק במשחק הם: איכויות גבוהות של חומרי גלם, שירות אדיב ויחס חם, חיוך מתוח מאוזן לאוזן, ומזון ומשקאות שממשיכים תמיד לצאת בקצב מעולה ובהתאמה לקצב האירוע.

חברת קייטרינג קרוזו, היא חברה אשר מנוהלת על ידי שף וולפגנג קרוזו, שף שצבר את ההתמחויות שלו הן באוסטריה והן בישראל, מנהל כבר עשרות שנים את אחת מחברות הקייטרינג המצליחות בארץ, וכאן בכדי להתאים עבורכם את האירוע המושלם שיכלול בר קפה לאירועים קטנים וגדולים, עסקיים ופרטיים.

קייטרינג קרוזו הוא קייטרינג חלבי בשרון אשר משלב בין כל האלמנטים הדרושים לאירוע בלתי נשכח! אם חיפשתם קייטרינג אשר מכיל גם שירותי בר קפה הגעתם בדיוק אל המקום הנכון.

למה לבחור בקייטרינג המקצועי שלנו?

  • אנו נעזרים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
  • צוות מקצועי עם שנים של ניסיון בעולם הקייטרינג
  • מחירים אטרקטיביים השווים לכל כיס
  • ניתן לעצב את שירותי הבר בהתאם לאופי האירוע שלכם
  • מתאימים לכל סוגי האירועים

לקבלת מידע נוסף על בר קפה לאירועים ועל קייטרינג חלבי בשרון התקשרו כעת או השאירו הודעתכם.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים - מגשי אירוח לאירועים קטנים
דילוג לתוכן