דוכני מזון לאירועי חברה קטנים וגדולים – קייטרינג קרוזו

קייטרינג שף קרוזו

אחת הדרכים ליצור אירוע שבאמת יותיר את חותמו על כל אורחינו, היא דרך דוכני מזון לאירועי חברה, בכנסים ואפילו, אם מתחשק לכם להתרענן ולרענן את האורחים שלכם, במסיבות בריכה קיציות תחת השמש האביבית של יוני. דוכני מזון לאירועי חברה, עשויים לכלול סוגים שונים ומגוונים ביותר של מאכלים, כך שביכולתכם לבנות תפריט בהתאמה אישית עם השף וולפגנג קרוזו, שף עתיר ניסיון בניהול והפקת אירועים מסוגים רבים. שף וולפגנג קרוזו, חבר באיגוד השפים העולמי וגם הארצי, הגיע לישראל לאחר שצלח לימודי שף באקדמיה מוכרת וידועה באוסטריה, ולמד בישראל את התמחותו בארץ כדי להיהפך לשף סוג 4. דוכני המזון שניתן להציב באירועי חברה, הם דוכנים שתמצאו עליהם מזון מותאם אישית על ידי קייטרינג קרוזו וכוללים: אסדו ובשרים שלא חדלים מלהיצלות על האש במשך כל האירוע, אוכל מרוקאי אותנטי שיחבר את כולנו לשורשים שלנו, מזון חלבי מעודן, קינוחים ועוד רבות. אירוע מושלם, הוא אירוע שחברת הקייטרינג תוודא שהוא יהיה מגובה בגנרטור אחד לפחות, ובמקרים מסוימים גם במספר גנרטורים שמהווים גיבוי ומוודאים שדבר לא ישתבש במהלך הערב. מעבר לנושא גיבוי האירוע, קיים הכרח כמובן גם להקפיד על איכויות גבוהות ביותר של מזון, תצוגת מזון סטרילית ומזמינה ובאופן כללי, הנגשת האירוע לאורחים ללא דופי! בתיאבון.  שירות דוכני מזון לאירועי חברה עם מוניטין ארוך. כשאתם בוחרים את שירות הקייטרינג שלכם, כדאי תמיד לקחת בחשבון את הרזומה של החברה שמספקת לכם את הפקת האירוע המיוחל. קייטרינג קרוזו, חברה אשר מובילה כבר 30 שנה ומספקת אלפי לקוחות, היא החברה בה כדאי לבחור, היות ותקבלו מענה מקיף ביותר, ויעידו על כך תגובות הלקוחות באתר האינטרנט שלנו, שחוו את האירוע המושלם לו ייחלו.

דוכני מזון של קייטרינג קרוזו

מדוע כדאי לכם לבחור בקייטרינג קרוזו כאשר מדובר על דוכני מזון לאירועי חברה?

  • צוות מקצועי עם שנים של ניסיון בתחום
  • דוכני מזון מכל הסוגים
  • מגיעים לכל רחבי הארץ
  • שירות מהיר ומקצועי
  • קייטרינג מקצועי עם טעמים מכל רחבי העולם

יש לכם שאלות נוספות לגבי דוכני המזון והקייטרינג של קרוזו? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת ולהשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.  

דוכני מזון לאירועים בשטח

ענף האירועים משתנה לנגד עינינו כל הזמן, מקומות חדשים, מנות מעוצבות ככה או אחרת, צורות הגשה מגוונות, פעילויות באירועים, מתנות לאורחים ואטרקציות שנות. בכל אירוע שאנחנו הולכים אנחנו רואים את ההמצאה האחרונה שיצאה ושבעלי השמחה רצו להפתיע את אורחיהם. איך תוכלו להפתיע את האורחים באירוע שלכם? דוכני מזון אטרקטיביים, שוזרות פרחים או עיצובי בלונים?כשאנחנו בעלי בשמחה אנחנו רוצים להפתיע את האורחים שלנו וליצור חוויה ייחודית ומרשימה שהאורחים שלנו יזכרו את האירוע שלנו. אנחנו בוחרים במקום ייחודי בין אם זה אולם אירועים מפואר או חוויה בטבע מול שדות ירוקים או נופים מרהיבים, אנחנו מזמינים קייטרינג או דוכני מזון מיוחדים, משקיעים בעיצוב המקום, דואגים להזמין מפעיל/ה או אטרקציה אחרת לבידור ועוד בעלי מקצוע שונים ורבים שמרכיבים כולם יחד את האירוע המושלם עבורנו.

איך מתכננים אירועים בשטח?

מרבית האנשים שמתכננים לקיים את האירוע שלהם בשטח נעזרים בחברת הפקות אירועים שיארגנו עבורם את אופרציה מסביב. מציאת מקום, עיצוב המקום, השכרת ציוד לאירוע, סגירה עם ספקים שונים כמו דיג'יי, תאורה, הגברה, קייטרינג, התאמת השטח לרחבת ריקודים, פינות זולה עוד רבים אחרים. מומלץ להגיע עם רעיון כללי להפקת האירועים כדי שיוכלו ליצור עבורכם את החוויה הכי קרוב למה שאתם מדמיינים בראשכם.

למצוא קייטרינג שעובד בתנאי שטח

באירועי שטח לא פעם בעלי השמחה נתקלים בבעיה במציאת חברה שיכולה לתת שירות בטבע. לא כל חברות הקייטרינג יכולות לעמוד בתנאי שטח והזו אחת הסיבות שבעלי שמחה מתקשים לסגור את הקצוות בנושא הקייטרינג לאירוע בטבע. דוכני מזון – פוד טראק מספקים לכם חוויה יוצאת דופן המתאימה לתנאי שטח.

מה זה פוד טראק בעצם?

פוד טראק הן למעשה משאיות מעוצבות בדקדוק ושימת דגש לפרטים הקטנים כלפי חוץ ומבפנים הן בעלות מטבח נייד מתוכנן בקפידה כדי להעניק לכם את המנות האיכותיות ביותר. פוד טראק מגיעים עם המשאיות המעוצבות לשטח האירוע שלכם ומעניקים לאורחים שלכם חוויה ייחודית ויוצאת מן הכלל של מזון טרי, איכותי, טעים ומוגש באופן שונה ומפתיע.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים - מגשי אירוח לאירועים קטנים
דילוג לתוכן