קייטרינג בשרי

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

חגיגות משפחתיות הן אירועים כל כך משמחים וחשובים, במיוחד במדינה כל כך קטנה כמו שלנו.
השף קרוזו בהכנות לקייטרינג ליום הולדת

תפריט בשרי הוא תפריט מנצח – אי אפשר לטעות אם תפריט של קייטרינג בשרי. במיוחד משום שרוב האנשים מצפים למצוא מנות בשריות בתפריט שלהם כאשר הם מגיעים לאירועים. כמובן שיש לכם טווח החלטה עצום (למשל אם אתם רוצים לבחור על האש, ולא סטייקים כבדים), אבל בעיקרון זה הוא מענה מושלם לציפיות האורחים.

אירוע יוקרתי מתחיל בתפריט יוקרתי – בהפקות יוקרתיות, בהן יש הגשה ישירה לשולחן, מנות בשריות מושקות הן התפאורה הכי טובה לצלחת של האורחים. זו היא תצוגת התכלית היוקרתית האולטימטיבית, אשר משלבת בין משר מצוין, טכניקות בישול מתקדמות וניסיון רב שנים ביצירה של מנות משלימות לבשר עם קייטרינג בוטיק.

קייטרינג שמגיע עד אליכם – אירועים רבים בימים אלו לא מתרחשים בהכרח בתוך אולמות האירועים המורכים והמאורגנים מראש. ולכן חשוב לכם לבחור בצוות קייטרינג בוטיק שמגיע עד למקום האירוע שלכם (בין אם בחצר הבית הפרטית או במיקום מיוחד בטבע) ויכול להקים יש מאין את חלל האירוע האידאלי ולהוציא לפועל מנות בלתי נשכחות.

גם לטבעונים וצמחוניים – בכל אירוע משפחתי יהיו את האורחים שלא ממש אוהבים לאכול בשר, וזה לגמרי מובן. לאותם האורחים אתם יכולים למצוא פתרונות מתוך תפריט צמחוני או טבעוני שמותאם במיוחד להם ולא נופל כלל מאיכות התפריט הבשרי.

מתרכזים במה שבאמת חשוב – כאשר אין לכם את הצורך לבשל לאירוע שלכם (גם אם מדובר באירוע קטן ומצומצם), עיקר הפוקוס עובר לחגיגה עצמה. אתם מפקידים בידיים מנוסות ומקצועיות את האחריות על הסעדת האורחים ויכולים להתפנות למשימה החשובה באמת , ההנאה.

אז למה זה כל כך כיף קייטרינג בשרי?

יש כל כך הרבה אפשרויות בכל מה שנוגע להזמנת קייטרינג בוטיק לאירועים. יחד עם זאת, אנחנו אף פעם לא מופתעים שהלקוחות שלנו בוחרים לפנות כל פעם להזמנה של קייטרינג בשרי. יש לכם לפחות ארבע סיבות מצוינות:

כי זה מה שהקהל מצפה לו – בין שמדובר על אירוע משפחתי ובין שמדובר על אירוע עסקי גדול. הישראלים מגיעים לאירועים ורוצים להרגיש שההפקה מושקעת. ואין השקעה גדולה יותר מאשר הזמנה של מנות בשריות איכותיות לאירוע שלכם.

כי אתם יכולים ליצור אווירה יוקרתית, גם באירוע קטן – לא משנה כמה אורחים עתידים להגיע לחגיגה. אם אתם רוצים להפיק אירוע בהגשה לשולחן או אירוע בופה קליל. כל תפריט בשרי יכול להתאים לנסיבות ולסגנון האירוע שאליו אתם חולמים להגיע. שיחת טלפון אחת לאנשי המקצוע המנוסים בתחום והם כבר יבנו לכם תפריט שניתן להביא לכדי שלמות, בתאמה לדרישות שלכם ולמגבלות הנתונות באירוע כולו.

כי יש כל כך הרבה אפשרויות למנות – החל ממנות קלילות לילדים (שניצלונים מישהו?), ועד לבשר בנוסח דרום אמריקאי שעובר צלייה איכותית ובישול בטעמים עמוקים. כל אלו הן רק הצעות ראשוניות לתפריט שלכם. אתם יכולים לקחת את האירוע לכל מקום שרק תרצו, בהתאם למסיבה עצמה ובהתאם לטעם של האורחים שלכם. צוות קייטרינג בוטיק מקצועי ואמין יצליח למצוא לכם את כל סוגי הבשרים הכי טריים וטעימים, כדי להגשים את החלום שלכם.

אפשר לפרוס את הקייטרינג בכל מיקום – אתם יכולים להביא את האוכל לאורחים שלכם, גם למיקומים לא סטנדרטיים. אירועי חוץ הופכים לטרנד חזק מאוד וקייטרינג איכותי מבין זאת ומבצע התאמות איתן ניתן לבשל גם בתנאי שטח, מבלי לפגום כלל בשילובי הטעמים ובאיכות הבשרים אותם אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם.

איך עובדים עם שירותי קייטרינג בשרי כשר להפקת אירוע?

אף על פי שתחום הקולינריה בישראל רק הולך ומתפתח בשנים האחרונות, קשה מאוד לשנות את ההרגלים הישנים של מרבית הלקוחות שמבקשים להזמין שירותי קייטרינג לאירועים. בוודאי ובוודאי כאשר מדובר על אירועים מסורתיים מאוד כמו אירועי חתונה או אירועים חברתיים לא רשמיים בהם אתם רוצים להזמין קייטרינג על האש. במצב כזה, מרבית הלקוחות מבקשים למצוא לעצמם שירותי קייטרינג בשרי כשר. ועדיין חשוב להם לשמור על רמה גבוהה מאוד של שירותים שמתאימה בדיוק לחוויה ולטעם שאתם רוצים להעניק לאורחים שלכם. זו היא לא משימה קלה, מפני שיש המון אינטרסים שאתם צריכים לאזן ביניהם, אבל היום שיחת טלפון אחת לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת קייטרינג קרוזו תאפשר לכם לקבל את השירות הטוב ביותר ואת האיכות הטובה ביותר של קייטרינג בשרי כשר לאירוע שלכם.

Biryani chicken dish

קייטרינג על האש – לאירועים תחת כיפת השמיים

הפקת אירוע המבוססת על שירותי קייטרינג בשרי כשר היא תהליך עבודה משותף. לרוב ישנם ארבעה שלבים שאתם רוצים להשלים עם אנשי הצוות, כדי להגיע מוכנים לאירוע שלכם:

היכרות והגדרת מטרות – כבר בשיחת הטלפון הראשונה, יבקשו אנשי חברת קייטרינג בשרי כשר לשמוע מה הוא הרקע לאירוע שלכם ומה הם הציפיות שאתם מחזיקים בנוגע לשירותי קייטרינג לאירועים. וזאת, על מנת לוודא שניתן למצוא בסיס משותף לעבודה ולקבוע את הדרכים המתאימות לצאת לדרך.

בחירת חומרי הגלם – אנשי חברת הקייטרינג יבקשו להתאים את חומרי הגלם שאיתם אתם עובדים, לתפריט שבחרתם אבל גם לרמת האיכות שאתם מבקשים לייצר. למשל האם חשוב לכם להשקיע בהזמנה של בשרים מיוחדים, על מנת לייצר קייטרינג על האש ברמה הרבה יותר גבוהה? ואם כן מהו התקציב שלכם?

טעימות ושינויים אחרונים בתפריט – רגע לפני האירוע, יש לכם הזדמנות אחת לטעום את האוכל וחשוב לנצל את התהליך על מנת לשכלל את התפריט ולהפוך אותו למושלם. אז קחו את הזמן ותטעמו כל מדע ביחד עם אנשי המקצוע כדי לבצע שינויים אחרונים בתפריט.

ההכנות ויום האירוע עצמו – בדקו האם יש צורך לסייע מבחינה לוגיסטית או ליצור תיאום בין אנשי חברת הקייטרינג לאולם. כדי להבטיח שהכל ילך חלק במהלך יום האירוע עצמו.

תכנון מוקדם והבנה של הצרכים – הם המפתח להצלחה

תהליך העבודה המשותף עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת קייטרינג קרוזו תפסיק מאפשר לכם לקבל שירותי קייטרינג בשרי כשר המתאימים לכל אירוע בצורה מושלמת. אנו נעשה את כל המאמצים כדי להציג לפניכם את היכולות המקצועיות הגבוהות ביותר. ובמקביל לעבוד במשותף כדי לייצר חוויית אירוע שמכבדת את כל האורחים שלכם. אז אל תהססו לפנות לצוות שלנו, ולקבל את כל המידע שאתם צריכים לקבל, כדי לתכנן אירוע מיוחד וייחודי שמתאים לסטנדרט שלכם.

אנחנו נביא את האוכל – אתם תבואו לחגוג

בשלב זה אתם ודאי מבינים שלבחירה בתפריט קייטרינג לאירועים על בסיס מנות בשריות, יש כמה וכמה יתרונות אותם אתם לא יכולים למצוא בשום תפריט אחר. יחד עם זאת, עדיין לא מצאתם את החברה המושלמת שיכולה ללוות אתכם ביום הכי חשוב שלכם. בדיוק מסיבה זו אנו מציעים לכם את האפשרות להתנסות בחוויית האירועים של צוות חברתנו המנוסה. אנו נלווה אתכם בכל שלבי ההפקה, כולל יצירה של תפריט נכון ומושלם לכם ואפילו בשלבי הטעימות לשכלול של כל מנה. כך שביום האירוע עצמו, אתם תוכלו להגיע למקום ולהרגיש בנוח להנות מהאירוע כולו, ללא חששות או הסחות דעת.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן