קייטרינג ליום הולדת

שירות קייטרינג עד הבית, יקל עליכם המון

כולנו טרודים בעבודה שגוזלת מאתנו שעות רבות במשך היום ועד הערב, דבר שני, לא כולנו בשלנים ומסוגלים להכין מנות שף טעימות. מה שניתן לעשות על מנת להקל על עצמנו הוא להזמין את חברת קייטרינג קרוזו ליום הולדת. המחמאות לא תאחרנה להגיע, כאשר הכול יהיה מסודר ומאורגן, המוזמנים שלכם יתרשמו מהאוכל שיוגש ומצורת ההגשה. כדאי להזמין את הקייטרינג, כאשר אתם יודעים כמה אנשים יגיעו למסיבת יום ההולדת ולבחור תפריטים עם מנהל הקייטרינג שעל פי ניסיונו, יוכל לכוון אתכם למנות שתהיינה מתאימות לאירוע זה. בחברת קייטרינג קרוזו הקיימת מעל ל-21 שנה, מפיקים אירועים מ-א'-ת' , מהציוד לאירוע הכולל כסאות, שולחנות, מפות, כלי הגשה ועד למאכלים הערבים לחיך הכוללים מנות עשירות.

הזמנת קייטרינג ליום הולדת – בצורה מושלמת

בשביל להזמין שירות קייטרינג ליום הולדת, אנחנו ממליצים לכם לעבוד על פי ארבעת הכללים הבאים:

בחירת הסגנון – בין אם אתם רוצים להזמין קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי כשר, אנחנו ממליצים לכם להחליט על הסטייל של האירוע כבר מהשלבים הראשונים להפקה. כך שיהיה הרבה יותר קל לבחור את סוג המנות ואופן ההגשה שלהן.

התאמת התפריט לכולם – כל אחד ואחת מבני המשפחה שלכם, יש את הטעמים האישיים שהוא הכי אוהב. אבל אם אתם רוצים להפיק אירוע מושלם ומיוחד, אתם צריכים להבטיח שיהיו לכולם את המנות שהם הכי אוהבים.

בחירה של מנות גם לאורחים המיוחדים – אם יש לכם בן משפחה טבעוני, אין צורך להפוך את כל האירוע לאירוע מבוסס קייטרינג טבעוני. אפשר ואף רצוי, להשקיע בכמה מנות מסוימות לאוהבי המזון הטבעוני.

עלויות נוחות שמתאימות לאירוע – לכל אירוע יש תקציב, ואתם רוצים להבטיח ששירות קייטירנג אותו אתם שוכרים לאירוע, יתאים ליכולות שלכם, מבחינה כלכלית.

התאמה לצרכים שלכם – היא העבודה שלנו

כל מה שאתם צריכים לעשות, על מנת להגשים את החלום שלכם, ולהפיק אירוע מושלם – הוא לפנות לעזרת הצוותים הכי מקצועיים ומיומנים שיש. ולכן, אנשי הצוות בחברה שלנו, עושים את הכל על מנת להשקיע באירוע שלכם ולבנות לכם את התפריט המושלם והמדהים, על בסיס כל הציפיות והדרישות שלכם. אנחנו נלך אתכם, יד ביד לאורך כל תהליך ההפקה של האירוע ועד ליום המסיבה עצמו, ונאפשר לכם להנות מהאירוע בראש שקט ובהנאה מלאה ומושלמת.

קייטרינג חלבי לאירוע

בתמונה: בר מתוקים – צילום: קייטרינג קרוזו

התחשבות בקהל המוזמנים למסיבת יום ההולדת

אם חלק מקהל המוזמנים שלכם אינו אוכל בשר היות והם צמחונים או טבעונים, או שיש מהחברים או בני במשפחה כאלה שהם רגישים לגלוטן, דאגו לכמה מנות טבעוניות או צמחוניות וכאלה שאינן מכילות גלוטן . האורחים שלכם ישמחו ויתרגשו מהעובדה שחשבתם גם עליהם. אם דאגתם לגבי מקומות הישיבה, גם לזה יש לחברת הקייטרינג פתרון ותוכלו לשכור כיסאות , שולחנות , צלחות וסכו"ם מרשימים ואפילו מפות דקורטיביות  למראה מושלם ומושקע וליום הולדת בלתי נשכחת.

קייטרינג ליום הולדת

בשביל שאתם תוכלו למצוא שירותי קייטרינג ליום הולדת, אספנו לכם עוד מספר טיפים ממש שווים שכדאי לכם להכיר:

הגדירו מראש איזה סוג של מנות ואיזה סטייל אירוח אתם מנסים לתכנן לאירוע הקרוב. יש הבדל בין שירותי קייטרינג ליום הולדת על בסיס חלבי לבין שירותים בשרים, וכדי שאתם תתמקדו בחיפוש אחרי נותני השירותים כדאי לקבוע מבעוד מועד את הדרישה שלכם.

אם יש לכם רעיונות למנות שאתם חייבים לקבל באירוע, כדאי לעדכן את אנשי חברת הקייטרינג מבעוד מועד. בצורה כזו, ניתן יהיה לוודא שאתם מקבלים מענה לצרכים שלכם. ואם חברת הקייטרינג לא יכולה לתת מענה, יהיה לכם מספיק זמן לחפש נותני שירותים אחרים.

אם אתם בוחרים מנות לא שגרתיות, אי אפשר לוותר על שלב הטעימות. בהנחה שיש לכם מספיק זמן לפני האירוע, שלב הטעימות יאפשר לכם לדייק את שירותי הקייטרינג ליום ההולדת ולאפשר להם לתקן את כל הטעמים שאתם פחות מתחברים אליהם במנות לפני שאתם מגיעים ליום האירוע עצמו.

כדאי להיות מאוד ישירים וברורים מבחינת העלויות שאתם יכולים להקציב לטובת שירותי קייטרינג. מצד אחד חשוב לכם לקבל את הרמה הגבוהה ביותר. ומן הצד השני גם לאנשי המקצוע שעובדים איתכם מגיע שכר על העבודה הקשה שלהם וצריך לתגמל אותם בהתאם.

המתנה הכי שווה שאפשר להעניק ליקרים לכם

אירוח שמבוסס על שירותי קייטרינג ליום הולדת הוא אירוח מיוחד במינו, מרגש ומותאם אישית. זו היא חוויה שאתם וכל בני המשפחה שלכם תהנו מאוד ממנה, ויהיה לכם קל מאוד לרצות לשחזר את סגנון החוויה זהו גם בשנים הבאות. אז אל תהססו לקחת את הזמן ולעבוד בצורה מסודרת עם אנשי הצוות של חברת קייטרינג קרוזו, בשביל להבטיח שאתם מקבלים פתרונות לכל צורך ובונים את חוויית מסיבת יום ההולדת המושלמת לבני המשפחה האהובים.

דילוג לתוכן