קייטרינג למסיבת גן

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

קייטרינג למסיבת גן דורש היערכות מיוחדת עקב החשיפה לתנאי מזג האוויר.
קייטרינג למסיבת גן

קרדיט תמונה: קייטרינג קרוזו

תכנון מסיבת גן

בשלב התכנון, אנו נפגשים עם המארחים ומחליטים יחד על המיקום האופטימלי שבו יוצבו דוכני המזון לאורך האירוע של קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי. כמו כן, אנו מתאמים אספקה של שולחנות, כיסאות וכל ציוד נוסף על פי הזמנת הלקוחות.

תפריט למסיבת גן

עם הלקוחות נקבל החלטה על התפריט שילווה את האירוע מתחילתו ועד סופו כדי ליצור אירוע ברמה גבוהה כך שכל האורחים ייצאו ממנו מרוצים ובעיקר שבעים.

לכל אחד מדוכני המזון שיוצבו על המדשאה או בחצר, יהיה אופי מיוחד. לדוגמה, דוכן שיציע קבבים חמים ומשובחים, חומוס, טחינה, חמוצים ופיתות. בדוכן אחר יוצעו כמה סוגי בשר שנצלו על גחלים כמו סינטה או פרגיות מתובלות עם עשבי תיבול טריים וריחניים. דוכן נוסף יציע כמה סוגים של פוקצ'ות או פיצות ועליהן מגוון הפתעות כמו זיתים, פטריות, עגבניות, תירס פלפלים צבעוניים ועוד.

מהמטבח האסיאתי יוצעו שפע של סוגי סושי עם סלמון, אבוקדו, גזר ואופציות נוספות גם עבור הצמחוניים שבחבורה. כמו כן מאכלים מוקפצים של שפע ירקות צבעוניים הכוללים נתחי עוף מתובלים וטעימים במיוחד, אגרולים סיניים ומרקים יפניים.

תפריטים מיוחדים להצלחת האירוע

האורחים נהנים מאד מהמבחר העצום של המטעמים שאכלו בקבלת הפנים ובשעת המינגלינג וכעת הם עוברים למקומות ישיבה מסודרים סביב שולחנות רחבים.

לאווירה הקסומה השוררת בגן, אנחנו מתאימים מאכלים קלילים יותר, מבחר גדול במיוחד של סלטים המורכבים מירקות העונה בשילובים יוצאי דופן של טעמים, מרקמים וצבעים. הקערות העמוסות קורצות לאורחים והם נהנים לטעום ולקחת כמות נוספת מהסלטים שהיו טעימים להם במיוחד.

במרכז השולחן מניחים מגש עמוס בבשר שנצלה על האש והמתאים כל כך לאווירת הגן, סטיקים, קבבים איכותיים, פרגיות על שיפודים, חזה עוף, נקניקיות מרגז ועוד. האורחים נהנים מהבשר ומקבלים כמויות נוספות של בשר וגם תוספות כמו תפוחי אדמה אפויים, אורז מגוון ואופציות נוספות.

קייטרינג למסיבת גן – קינוחים 

לקראת סוף החגיגה אנחנו הופכים כמה מהדוכנים לבר מתוקים המכיל שפע של קינוחים מפתיעים הכוללים שוקולד, פירות, מאפים מתוקים, כוסות אישיות עם מוסים ייחודיים, כנאפה, בקלאווה, מגשי פירות חתוכים וצבעוניים ואופציות רבות נוספות על פי רצונם של המארחים.

כל המזון שלנו מוכן מחומרי גלם בטיב מעולה, טריים ואיכותיים שעברו בקרת איכות קפדנית של צוותי המטבח.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן