הזמנת קייטרינג חלבי כשר – למי זה מתאים?

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

כאשר מסתכלים על עולם האירועים, מרבית האירועים כוללים קייטרינג בשרי כשר.
קייטרינג חלבי כשר

אז למי זה מתאים?

יש כמה וכמה סיבות ואירועים בהם ניתן להתאים קייטרינג חלבי כשר בצורה מושלמת, והם:

  1. לחתונות הצהריים – יום שישי, על הים, בריזה מושלמת ואתם רוצים להתחתן. הדבר היחיד שלא מסתדר לכם בתמונה הגדולה הוא האוכל. אי אפשר לחבר לאווירה כזו אוכל בשרי כבד. ולכן, ההחלטה הכי מגניבה תהייה להזמין כמה מנות חלביות קלילות וליצור לאורחים שלכם בדיוק את האווירה שהם היו רוצים לקבל, ביום בילוי על החוף.
  2. לאירועי החברות הקלילים – בהפקות של אירועי חשבה, במיוחד אם המטרה היא עבודה משותפת, חשוב לשמור על ערנות ואפקטיביות של האורחים לאורך היום. לפיכך, ברור שיהיה קשה יותר לשמור על קשב לאורך שעות עם תפריט בשרי, עמוס ומלא טעמים. הקמה של בופה קטן ונגיש, עם מנות ביס חלביות היא התפאורה המושלמת לחגיגה, אותה אתם רוצים לקבל בזרועות פתוחות.
  3. לשבתות חתן ועלייה לתורה – בדרך כלל שבתות חתן ועליות לתורה הם האירועים שנערכים בקרב המשפחה הקרובה. כך שאתם לא רוצים להעמיס על האנשים היקרים לכם וחשוב לכם להגיש להם את האוכל מיד עם סיום הברכות. כך שההתאמה של שולחן קייטרינג חלבי, בקרבת בית הכסת או בבית החוגגים היא התשובה הכי נכונה לשבת מרגשת וחגיגית.
  4. לאוהבי החלבי – יש משפחות שפשוט אוהבות קייטרינג חלבי. וכל אירוע שלהן הוא אירוע שמלא בפסטות, פיצות וכריכונים. אותן, אנחנו ממש לא צריכים לשכנע שזה הקייטרינג הכי שווה וטעים שיש.
  5. למי שרוצה להפתיע – אם אתם רגילים להפיק אירוע עם קייטרינג בשרי כשר, ובא לכם להפתיע ולשנות, זו היא השיטה שלכם. שינוי קל בתפריט והאורחים שלכם מגיעים לאירוע שנראה שונה ומרגיש מדהים.

הפקה בטעמים שלכם

היתרון הכי גדול של הפקות אירועים עם קייטרינג חלבי כשר הוא האפשרות להתאים את התפריט לצרכים שלכם ולטעמים שאתם הכי אוהבים. לא רק במגוון הסלטים או המנות הראשונות, אלא גם בסוגי המנות העיקריות, ואפילו בקינוחים מושלמים. זו היא בדיוק הסיבה שבגללה אתם רוצים לפנות לעזרתם של אנשי קייטרינג בוטיק מנוסים ומקצועיים, אשר יכולים להתאים לכם את התפריט לאירוע, מתוך ניסיון רב שנים במטבח. אנו נלווה אתכם בטעימות ובהתאמה של התפריט לאופי האירוע שלכם ולכמות האורחים. כך שיהיו לכם את כל הסיבות להרגיש גאים ונרגשים ביום ההפקה, באיכות האוכל המיוחדת שלכם.

מגשי אירוח לאירועים קטנים וגדולים וגם קייטרינג חלבי כשר

קייטרינג קרוזו מציעים מגשי אירוח לאירועים קטנים וגדולים מכל הסוגים –  מגשי האירוח שלנו תמיד שומרים על טריות ועל איכויות גבוהות, אנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם ועושים הכל בכדי לאפשר לכם לקבל את השירות הטוב ביותר.

ניתן להזמין מגשי אירוח איכותיים בהזמנה אישית לפי סוג האוכל המועדף עליכם והאירוע שאותו תרצו לחגוג – לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן