שירותי קייטרינג לבת מצווה

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

בת המצווה של הנסיכה היקרה שלכם, הולכת ומתקרבת, ואתם כבר עסוקים בתהליך ההפקה של האירוע המיוחל, שבועות רבים.
שירותי קייטרינג לבת מצווה

קייטרינג לבת מצווה

בחירת חברת קייטרינג לבר מצווה היא החלטה שצריכה להילקח בהתאם לאופי של האירוע שלכם. במרבית המקרים, אתם רוצים למצוא שירותי קייטרינג שיכולים לתת מענה לאירועים דוגמת:

  1. לאירוע אינטימי וקטן – בחצר הבית המשפחתית שלכם, בגינה הקרובה ואפילו במתחם אירועים שמתאים לקבוצות, האפשרות שלכם ליצור אירוע אינטימי, רק הולכת וגדלה כאשר אתם בוחרים לרכוש את השירותים של חברת קייטרינג בוטיק שתסייע לכם להפיק את המסיבה.
  2. לאירוע רב משתתפים – באולמות האירועים הגדולים של ישראל מתרחשים מידי יום ביומו, מאות רבות של אירועי בת מצווה, תחת ניצוחם הקולינרי של טובי הבשלנים של ישראל. גם אם לאולם האירועים יש חברת קייטרינג לאירועים, ייתכן שתרצו לבצע שינויים ולמצוא חברת קייטרינג לבר מצווה שאיתה יהיה לכם נוח לעבוד והיא תוכל לנהל את האירוע כפי שאתם רוצים.
  3. למסיבה עם כל הכיתה – במסיבות גדולות, אין צורך להשקיע באוכל איכותי של שירות קייטירינג חלבי. לחילופין, אתם יכולים לבחור להזמין דוכני מזון קלילים, שמתאימים לטעמם האישי של הילדים וכך לרצות את כל מי שמגיע למסיבה שלכם. נקניקיות, המבורגרים ואפילו דוכני מזון מתוקים, קונים פי כמה וכמה את ליבם של הילדים הצעירים ויוצרים סיבה אמיתית למסיבה, באירוע שלכם.
  4. לארוחת ערב קטנה עם המשפחה – זו היא מסיבה קצת יותר רשמית, אבל עדיין לא חגיגה בעוצמה מלאה ולכן שירותי מגשי אירוח בשרי או שירות נשנושים לאירוח, ימנעו מכם את הצורך לעמוד שעות במטבח ויאפשרו לכם לנצל את הזמן באירוע שלכם, כדי להנות עם כל בני המשפחה היקרים והחשובים לכם.

איך לבחור שירותי קייטרינג לבת מצווה?

על מנת לבחור שירותי קייטרינג לבת מצווה אתם רוצים:

  1. להבין מה הוא הקונספט של האירוע – בחירת קייטרינג לבת מצווה (או קייטרינג לבר מצווה) תלויה במידה רבה מאוד בסגנון האירוע שאתם רוצים ליצור. אירוע רשמי יחייב שירותי קייטרינג יוקרתיים יותר עם הגשה לשולחנות. בעוד שאירועים שבהם המסיבה נמצאת במרכז יהיו אירועים שניתן להביא לשלמות על בסיס שירותי בופה.
  2. לבחור את המיקום הנכון – המיקום מאוד חשוב לעבודה של צוות חברת הקייטרינג, במיוחד אם מדובר על אירוע שמתרחש תחת כיפת השמיים. אירוע תחת כיפת השמיים משמעותו החנות הרבה יותר מעמיקות בכל מה שקשור למוצרי חשמל ותשתיות. כדי להכין אוכל ברמה גבוהה, צריך להבטיח שיש לכם גישה לנקודות חשמל ומים, ושל צוות החברה מסוגל להתמודד עם הדרישות הללו לאורך האירוע כולו.
  3. לטעום את האוכל שמציעות חברות שונות – שלב הטעימות הוא השלב הראשון שלקוחות באמת שמים אליו לב, בכל מה שקשור לעבודה מול חברת הקייטרינג. למרות שיש לכם מושג בנוגע לתפריט שאתם מבקשים ליצור, עדיין מומלץ להגיע לשלב טעימות כאשר יש לכם נכונות לבצע שינויים ולהתאים את התפריט לצרכי האירוע שלכם.
  4. לחתום על חוזה עבודה ברור – כדי להבטיח שכל שלבי העבודה מתמלאים מקבלים מענה בצורה הכי נכונה שיש, אתם צריכים לחתום על חוזה עבודה משותף אל מול נותן השירותים. אל תהססו, לקחת את הזמן בחתימה על חוזה ולהבטיח שהחוזה שומר עליכם מכל סיטואציה אפשרית שיכולה להתקיים במהלך ההתקשרות.

ביחד איתכם נמצא את הדרך להפיק את המסיבה המושלמת

היום, כשיש מגוון כל כך רחב של שירותי קייטרינג בוטיק, חלבי או בשרי, בשוק הרחב של ישראל, ההפקה של אירועי בת מצווה יכולה להיות משימה מורכבת עוד יותר. ולכן, אתם רוצים למצוא מראש את החברה עליה אתם יכולים לסמוך בכל מצב, ויחד איתה לצאת לתהליך ההפקה המתאים לסוג האירוע שלכם. אנשי הצוות המקצועי של חברת הקייטרינג שלנו, מצליחים להפתיע, לרגש ולעניין את הסועדים בכל אירוע מחדש,. כך שזו היא המומחיות שלנו ואנחנו נהנים בכל פעם מחדש להפיק את המסיבה שתעשה לילדה שלכם את יום ההולדת, הרבה יותר שמח. אז למה אתם מחכים, צרו איתנו קשר ויחד נתחיל לתכן מסיבה חלומית!




פונדו שוקולד חם

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן