קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

כמעט כל משפחה ישראלית משפחה שמבקשת להפיק אירועים מיוחדים וייחודיים, לפחות פעם אחת בשנה.
הזמנה של קייטרינג בוטיק

שירותי קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים

ההזמנה של שירותי קייטרינג בוטיק לאירועים, היא על פי רוב תולדה של:

  1. החזון שאתם יוצרים להפקת האירוע. כבר מהשלבים הראשונים לתכנון, ברור לכם איזה סגנון של ההפקה אתם מבקשים ליצור, ומה היא מידת ההשקעה הנדרשת על מנת לעמוד בכל הסטנדרטים של תהליך ההפקה. מה שאומר שאתם חייבים לפנות לנותני השירותים שהם מסוגלים לעמוד בדרישות שלכם, וביניהם גם לחברות קייטרינג לאירועים אשר מציעות פתרונות לחוויית אירוע בסגנון הקולינרי שעליו חלמתם.
  2. היכולת לספק מענה בשטח לדרישות טכניות. במיוחד עם הפקת האירוע שלכם מתרחשת תחת כיפת השמיים, חשוב לבחור בשירותים של חברות קייטרינג אשר יכולות להשלים את תהליך ההפקה בעזרת ציוד מיוחד ולהבטיח בישול של אוכל טרי בכל מקום שבו אתם רוצים לנהל את האירוע. יש מעט מאוד חברות שמסוגלות למצוא את האיזון בין שירותי קייטרינג איכותיים לבין חוויה הפקה תחת כיפת השמיים, כך שאתם צריכים לבחון את כל האפשרויות לעומק.
  3. האיזון בין עלות השירות לבין הביצוע בפועל. בהפקות אירועים, המגבלות התקציביות הן לרוב האתגר המשמעותי ביותר שעומד לפני הצוות. ועל כן חשוב לבחור בחברת קייטרינג בשרי כשר, שיכולה ליצור חוויית בוטיק, תוך שמירה על רמת העלויות שאתם יכולים להכיל באירוע. מומלץ לרכוש גם שירותי עמדת צילום כדיי לתעד את האירוע.

חומרי הגלם המיוחדים – לאירוע המיוחד

בסופו של יום, הדרך הכי טובה לבחון את היכולות המקצועיות של חברות שמספקות שירותי קייטרינג ושירותי דוכני מזון לאירועים, היא על ידי רמת חומרי הגלם. זה הוא מבחן התוצאה ואתם יכולים להסתכל על שלב הטעימות כעל רגע מכריע בבחירת איש המקצוע שלכם. כמובן שהיא לאורך הדרך יכולות להעלות המון שאלות ואתם רוצים להרגיש שיש לכם מי שנותן את התמיכה הראויה זה נמצא שם תמיד לתת לכם כדי להפוך את ההפקה המוצלחת. ולכן, אל תהססו לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת קייטרינג קרוזו, לקבלת תשובות.

קייטרינג בוטיק

ההזמנה של שירותי קייטרינג בוטיק לאירועים, צריכה להיות הזמנה יחסית מוקדמת, ככל ואתם מתכננים ליצור אירוע יוקרתי מאוד. יש לכך כמה וכמה סיבות וביניהן ניתן למצוא:

  1. את הרצון להזמין את הטובין ביותר. שפים מעולים הם שפים עם רשימת המתנה של חודשים ארוכים קדימה. מה שאומר שלא יהיה לכם קל למצוא את השף הכי טוב שיש, בהזמנה של הרגע האחרון.
  2. אירועים יוקרתיים הם אירועים שבהם יש תהליך עבודה ותכנון מקדים. המטבח לא יכול לתפעל אירועים (גם אם מדובר על אירועים קטנים מאוד), מבלי להבין לעומק את צרכי הלקוח ולבנות יחד איתו את התפריט לאירוע. וזו היא משימה שלוקחת זמן. החל מהתכנון הראשוני ועד ליום הטעימות האחרון, השיפוצים הקטנים של תהליך העבודה המשותף, חייבים להיעשות כשיש לצוות חברת קייטרינג מספיק זמן להתכונן.
  3. רכישת חומרי הגלם המיוחדים שהתפריט שלכם מכיל, היא גם תהליך בפני עצמו. אם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם, ייתכן שתרצו לרכוש בשר ממדינה רחוקה או בייצור ויישון משובחים, או מוצרים מיוחדים שלא כך כל פשוט להשיג מהרגע להרגע. ועל כן, צריך לתת לצוות חברת הקייטרינג את כל המשאבים, ובראשם משאב הזמן, כדי להפיק בשבילכם את החוויה הקולינרית שמייחדת את האירוע שלכם.

אל תחששו לצפות לטוב ביותר – כשעובדים עם הטוב ביותר!

רק חברה שמצליחה להבין לעומק את המשמעות של שירותי קייטרינג יוקרתיים בהפקות אירועים איכותיות, היא חברה שתצליח לענות על כל הדרישות המקצועיות והאישיות שלכם בתהליך העבודה המשותף. אף על פי שיכולות להיות בעיות בדרך, ואף על פי שבמקרים רבים האתגרים הם אתגרי זמן, חברה שכבר הפיקה אירועים בסדרי הגודל של האירוע שלכם, לא תופתע ולא תיבהל מהבעיות. אלא תמשיך לפעול בנחישות ומתוך תחושת אחריות, על מנת לסייע לכם להשלים את החוויה של האירוע כולו.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן