קייטרינג לבת מצווה בטבע – ההפקה החלומית לנסיכה שלכם

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

בתור הורים, הרגע הכי מורכב שאתם מתמודדים איתו הוא אירועי בת או בר המצווה ומה יותר כיף מלעשות קייטרינג לבת מצווה בטבע.
קייטרינג לבת מצווה בטבע

ההבנה שאתם רוצים להפיק את האירוע שלכם תחת כיפת השמיים היא החלטה חשובה מאוד מבחינת שירותי קייטרינג לבת מצווה בטבע. יש הכנות רבות שצריך לבצע, והחלטות שאתם צריכים לקחת יחד עם הצוות המקצועי. בין היתר, חשוב לבחון את:

  1. סגנון ההגשה באירוע – האם ניתן לבצע הגשה בעזרת מלצרים לשולחנות, או שעדיף להקים דוכני מזון ולעבוד על בסיס בופה? הכל תלוי במיקום של האירוע ובמורכבות ההפקה.
  2. בחירת המנות – אמנם זו היא משימה שצריך להשלים לקראת כל אירוע, אבל כאשר מדובר על אירוע בחוף הים או בחצר הבית שלכם, צריך להתאים את הסגנון של הבנות לאווירה ולתפאורה באירוע, תוך מחשבה על כל הפרטים הכי קטנים שיש.
  3. צרכים טכניים – כדי לבשל אוכל יוקרתי בחיק הטבע, על צוות חברת הקייטרינג להגיע לאירועים עם המון ציוד כבד. מה שמחייב אתכם להשקיע מחשבה ביחד, ולהבין איך מתכוננים בצורה הטובה ביותר להליך. בין עם על ידי חיבור לרשת החשמל ובין עם ביצירת קו מים ואזור בישול מיוחד, אי אפשר שלא לחשוב על הפרטים הקטנים כדי להשלים את התמונה הגדולה.
  4. טיפול בתקלות – אם חלילה לאורך הדרך ישנן אי אלו בעיות בהפקה, אשר דורשות שינוי של עבודת חברת הקייטרינג, צריך להסדיר מראש את תהליכי קבלת ההחלטות ולהבטיח שהחברה תוכל לעמוד בכל השינויים לאורך הדרך.

קייטרינג לבת מצווה בטבע – אנחנו נדאג לאוכל – אתם, תדאגו לחלום בגדול

עכשיו כבר ברור לכם אם אתם רוצים ליצור הפקה מיוחדת במינה בתנאים הכי טובים שיש ,ת אתם לא יכולים להתעלם מהשירות המקצועי של חברת קייטרינג בוטיק. אנחנו, אנשי הצוות של חברת קייטרינג קרוזו, מסוגלים לעמוד בכל משימה והבטיח שאירועי בת המצווה של הילדה שלכם יהיו אירועים בלתי נשכחים מבחינה קולינרית. והכל על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום הפקות אירועים, ועבודה מבוקרת לאורך תהליך ההפקה שלכם. כך שאתם תוכלו להתרכז בנסיכה שלכם ובחוויה שמגיע לה לקבל ביום האירוע הגדול.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן