ארבעת הטיפים המנצחים לבחירת קייטרינג לחתונה

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

כל כך הרבה שנים שאתם מחכים ומצפים לרגע הזה שבו כל בני המשפחה והחברים הקרובים יתכנסו ביחד איתכם לחגוג את אירועי החתונה.
טיפים של קייטרינג לחתונה

כדי להצליח לבחור שירותי קייטרינג לחתונה הנה כמה טיפים קייטרינג לחתונה שצריך להסתכל עליהם:

  1. התזמון – מתי אתם בוחרים לפנות לעזרה את חברת הקייטרינג? האם יש לכם מספיק זמן להשלים את כל ההכנות לפני יום האירוע עצמו? והאם יש לחברת הקייטרינג מספיק זמן על מנת להתארגן עם כל הציוד שאתם צריכים לאירוע?
  2. ההמלצה – האם אתם בוחרים לעבוד עם חברת קייטרינג מומלצת? האם אתם מכירים את נותני השירותים או שיצא לכם להיות באירוע שבו חברת הקייטרינג היא זו שהציעה את שירותי האוכל לאורחים? אם יש לכם ניסיון מוקדם עם חברת הקייטרינג, בהחלט יהיה יותר קל לבחור את נותן השירותים שלכם.
  3. הטעימות – ביום הטעימות עצמו, יש לכם אפשרות לשפר את כל התפריט שאתם מציעים באירוע ולהתאים אותו הסגנון שלכם ולחוויה שאתם מבקשים ליצור לאורחים. מה שאומר שאתם צריכים לקחת את הזמן ולהבטיח שקל מנה היא מנה מושלמת שיוצרת בדיוק את החוויה שלכם.
  4. התכנון המוקדם – אם יש לכם מספיק זמן לתכנן מראש את האירוע, יש לכם גם מספיק זמן לתקן טעויות. בהנחה ואתם רוצים לשנות אלמנט מסוים בתהליך ההפקה, ההזמנה המוקדמת של שירותי הקייטרינג, תאפשר לכם להתאים את התפריט תוך מינימום השקעה של זמן ומאמצים מצידם של אנשי החברה.

שלב אחרי שלב – בונים את החוויה האולטימטיבית

כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה, כדי להשלים את תהליך הפקת האירוע שלכם, הוא לפנות אלינו, אנשי הצוות של חברת קייטרינג קרוזו. אנו נעבוד איתכם לאורך כל שלבי ההפקה של האירוע, בצורה צמודה ועל בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי בתחום. אנו מספקים שירותי קייטרינג בוטיק לאירועים בכל רחבי הארץ והיא יכולים להשלים את התמונה הגדולה של האירוע שלכם, עם אוכל יוקרתי ואיכותי שמתאים בדיוק לחוויה אותה אתם רוצים ליצור. כך שיהיה לכם קל להאציל את הסמכות ולהתפנות לחשיבה על פרטים אחרים בהפקה.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן