קייטרינג לחתונה – ההחלטה החשובה והטעימה ביותר

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

האירוע הכי גדול והכי חשוב בחיים של כל זוג צעיר הוא החתונה.
מלצר עובד בקייטרינג לחתונה

ארבע דרכים למצוא שירותי קייטרינג לחתונה בישראל

כדי למצוא שירותי קייטרינג לחתונה בישראל אתם יכולים:

  1. לבצע חיפוש אינטרנטי מקיף – הדרך הכי קלה ואינטואיטיבית למצוא שירותי קייטרינג לחתונה עוברת בחיפוש אינטרנט. היום כמעט כל נותן שירות שמכבד את עצמו באולם האירועים, מחזיק אתר אינטרנט מרשים שפונה ללקוחות ומציג את סל השירותים. החל מאפשרויות התפריט וכלה בסוגי השירותים וההתאמה לאירועים בסגנונות שונים. אתם יכולים לקבל מידע רב מאוד בנוגע ליכולות המקצועיות של אנשי צוות החברה, על בסיס חיפוש מהיר ברשת האינטרנט. כמובן שאי אפשר להתקשר עם חברה רק על בסיס החיפוש באינטרנט, אבל זו היא בהחלט ההתחלה המתבקשת.
  2. לקבל המלצות על חברות – יש חברות שמציעות שירותי קייטרינג לבר מצווה או קייטרינג לבת מצווה ולאו דווקא ממתגות את עצמן בתור נותנות שירות לחתונות. יחד אם זאת, ההמלצות של בני המשפחה והחברים שלכם יכולות לסייע לכם להכיר אותן. לפעמים הפנייה לחברות יוצאות דופן וקטנות יותר, בהחלט יכולה לרענן את התפריט שלכם ולהביא לאורחים חוויית אירוח וקולינריה שלא יצא להם להכיר באף אירוע אחר. האם הם מספקים קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי? וכו.
  3. ליצור רשימה מניסיון אישי – בתקופה שבה כל החברים שלכם מתחתנים, אתם יכולים לנצל את הזמן להנות מהאירועים שלהם. ובמקביל, תוכלו לבחון בצורה אמיתית את השירותים של חברות הקייטרינג. לא רק מבחינת הטעמים עצמם, אלא גם באופן שבו החברה עומדת בהפקה ומצליחה לשרת את כמויות האורחים הגדולות באירועים. זו היא דרך מעולה לראות איך נראית עבודת החברה בפועל וליצור לעצמכם את הסטנדרט הדרוש לטובת האירוע שלכם.
  4. להכיר את השפים המקצועיים – יצא לכם להנות מארוחת ערב טובה של שף מוכר? ואתם רוצים לקחת את החוויה הזו ולהרחיב אותה באירוע שלכם? ובכן, יש מצב שאם תפנו לאותו השף תוכלו לגלות שהוא מספק שירותי קייטרינג לאירועים. כך שזו תהיה הפתעה מיוחדת ליצירת אירוע מיוחד ואינטימי.

בחירה אחת שתשנה את התמונה של האירוע שלכם

בין שחברתם לעבוד עם חברה גדולה ובין שאתם עובדים עם שף מוכר, צריך להבטיח שלקראת יום האירוע כל תהליך העבודה אל מול חברת הקייטרינג מתקתק כמו שעון. לשם כך, אתם צריכים ליצור ערוץ תקשורת פתוח עם צוות החברה ולהסביר להם בדיוק מה הן הציפיות שלכם. כמו כן, אל תחששו להתאים לאורך הדרך את הדרישות, אם גילתם שאתם לא מרוצים ממנה כזו או אחרת. אנשי חברה מקצועית יבינו את הצרכים שלכם ויבצעו את ההתאמות על הצד הטוב ביותר. הכל כדי שתגיעו ליום האירוע שמחים ומאושרים, כשאין לכם חששות ואתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות על צוות החברה שיפיק את האירוע המיוחד שלכם.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן