מה הם היתרונות של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים?

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

אוכל הוא אולי המוטיב הכי אופייני לכל אירוע ישראלי, אבל הוא גם האתגר הגדול ביותר שעומד לפניכם אם אתם רוצים לייצר אירוע מושלם.
קייטרינג בשרי לאירועים

קייטרינג בשרי

בהפקה של אירועים קטנים, יש יתרון גדול מאוד לבחירה של קייטרינג בשרי כשר. אם למשל ניקח חתונה בחצר הבית של סבא וסבתא, הבחירה של קייטרינג בשרי יכולה להיות החלטה מושלמת מפני ש:

  1. אתם יכולים לייצר תפריט מיוחד, שמתאים למשפחה שלכם עם המאכלים שאתם הכי אוהבים לאכול, על בסיס חומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים כמו למשל סטייקים מיוחדים. למשפחות שאוהבות בשר, האיכות של הסטייקים היא חוויה בפני עצמה שיוצרת את הפינוק המושלם לאירוע.
  2. אפשר להתאים את הרכב המנות גם לאורחים עם צרכים תזונתיים לא שגרתיים, כמו למשל על טבעונים או אלרגנים. ועדיין לשמור על מלונות יוקרה בעיצוב מנצח ובחשיבה על המראה הכללי של השולחנות באירוע שלכם.
  3. אפשר לייצר קייטרינג בוטיק בהגשה לשולחן או על בסיס שירותי מלצרים, תוך שאתם שומרים על רמה יוקרתית ומיוחדת במינה של מאכלים באירוע שלכם. כך ששירותי הקייטרינג מתכתבים עם האווירה הכללית שאתם מבקשים לייצר באירוע ומשלימים את המראה ואת החוויה לאורחים כולם.
  4. העלויות של מרבית שירותי הקייטרינג, מתאימות לעלויות שאתם יכולים לעמוד בהן. וזאת, בעיקר מפני שאפשר לייצר בחוויית קייטרינג בוטיק, קייטרינג בשרי בהתאם לתקציב שאתם מציגים לאנשי הצוות. ולוודא שלאורך כל הדרך התקציב נשמר במלואו.

ביחד עם השף שלכם, אפשר ליצור אירוע ללא פשרות

השף שאיתו אתם בוחרים להפיק את האירוע שלכם הוא לא רק איש מקצוע מעולה, אלא גם אדם שמאפשר לכם להסיר את האחריות מהכתפיים שלכם ולדאוג לכל הפרטים החשובים האחרים בתהליך ההפקה של האירוע שלכם. ולכן, במידה בלתי מבוטלת בחירת שירותי קייטרינג לאירועים היא החלטה שאתם רוצים לקחת במהירות האפשרית מיד עם תחילת התכנון של ההפקה. כך, ניתן יהיה להבטיח שאתם מוכנים ומסודרים עם תפריט מרגש, טעים ועשיר בכל המטעמים שאתם ובני המשפחה שלכם הכי אוהבים לאהוב. והכל, מבית היוצר של שף עם חשיבה יצירתית ועם נכונות להשקיע בכל הפרטים הקטנים.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן