כמה עולה קייטרינג בשרי ?

מתכננים אירוע ומעונינים להזמין קייטרינג בשרי? כמה עולה קייטרינג בשרי? מחיר של קייטרינג בשרי נע בין  150-250 שח לאדם כאשר ישנם פרמטרים משתנים- כל הפרטים בכתבה הבאה.

לפי מה נקבע מחיר קייטרינג בשרי?

מתכננים אירוע ומעונינים להזמין קייטרינג בשרי? מחיר של קייטרינג בשרי נע בין  150-250 שח לאדם כאשר ישנם פרמטרים משתנים. בשל העובדה כי מדובר בעולם מורכב הכולל לא מעט פרמטרים הנה ננסה לעשות לכם קצת סדר לפי מה נקבע המחיר:

קייטרינג המבוסס על מגשי אירוח ומנות מוכנות מראש: במקרה הזה המחיר ינוע בין 75- 120 שח לסועד.

קייטרינג על האש: כאשר מדובר על קייטרינג על האש ובו מכינים את האוכל ומגישים אותו, המחיר יעלה  בין 250- 400 לסועד.

נוסף על כך, כאשר מדובר בחברת קייטרינג ידועה בתחום, הרי המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם לשנות הניסיון.

מה המחיר של מנות יקרות?

בדומה לתפריט של מסעדה, כך בקייטרינג בשרי ניתן למצוא מנות יקרות יותר. אם תבחרו מנות כמו עריס או קבבים, הרי המחיר עשוי לעלות 100 שח לסועד. לעומת זאת, אם תבחרו מנות יקרות יותר כמו למשל פילה סלמון, הרי המחיר יהיה בהתאם ועשוי להגיע ל120 לסועד ואף יותר.

האם המחיר גבוהה בגלל המיקום?

התשובה היא כן. נניח והקייטרינג שלכם באזור הדרום, אבל האירוע שלכם בכלל במרכז, הרי תצטרכו להוסיף סכום כסף נכבד על עלות נסיעה בהתאם למרחק, כאשר אירועים מרוחקים יעלו יותר.

האם השתייה כלולה במחיר מנה לסועד?

התשובה היא כי לרוב שתייה אינה כלולה במחיר מנה לסועד. עם זאת, יש אפשרות לומר לקייטרינג לספק את השתייה או לוותר ולקנות לבד. כך או אחרת, כאשר מדברים על שתיה באירוע מתכוונים לסוגים שונים.

שתייה קלה: מיצים או שתייה קלה מתומחרים בתוספת של 10-14 שח.   

שתייה חמה: רוב חברות הקייטרינג יוכלו לספק לכם עמדות קפה בתוספת של 15 שח לסועד.

שתייה אלכוהולית: עלות השתייה מורכבת מבירות או יין תעלה 30 שח לסועד. עם זאת, חלק מחברות הקייטרינג אינן מספקות שתייה אלכוהולית ואם כן המחיר עשוי להיות גבוה.

כמה עולה הגשה של מלצרים באירוע?

אם אתם מעוניינים בהגשה של מלצרים באירוע, הרי חשוב להביא בחשבון את גודל האירוע. כאשר מדובר על אירוע קטן כמו קייטרינג בוטיק או קייטרינג לאירועים קטנים, הרי ניתן לראות כי תמורת 250 שח ומעלה ניתן ליהנות מהגשה של מלצרים אשר יסתובבו במהלך כל האירוע וידאגו לאורחים שלכם.

כמה  עולה ציוד לאירוע?

אם אתם מתכננים אירוע ובו קייטרינג בשרי ואתם זקוקים לציוד, הרי חשוב ביותר כי תביאו בחשבון את עניין המחיר. במקרה הזה, תצטרכו להוסיף למחיר עוד 35 שח ומעלה ואילו עלות הכלים עשויה לעלות עוד כ30 שח לסועד. עם זאת, כדאי לדעת כי חברות קייטרינג שונות כוללות את מחיר הציוד וכדאי לוודא זאת מולם במסגרת ההזמנה.  

האם יש ארוחות טעימות לפני האירוע?

רוב חברות הקייטרינג מציעות ארוחות טעימות לפני האירוע על מנת שתהיה לכם האפשרות להרכיב מגוון רחב של מנות בהתאם להעדפות של האורחים שלכם. אין ספק כי מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בבחירת התפריט והתאמה של התפריט לאירוע. ניתן לבחור מבין תפריטים מוכנים של החברה או להרכיב עם החברה תפריט חדש המבוסס על העדפות של האורחים שלכם.

האם השירות כולל הגעה של צוות למקום?

במקרה של קייטרינג בשרי במסגרתו האוכל נעשה במקום, הרי השירות יכלול הגעה של הצוות למתחם וגם הקמת עמדות במטרה להכין את הבשר בשטח ובסופו של האירוע להיערך לפירוק ופינוי. לעומת זאת, במקרה של קייטרינג בשרי המספק אוכל מוכן, אחרי בחירת המנות הצוות יגיע למקום ויביא את המנות המוכנות מראש תוך סידור המנות בבופה ובסוף האירוע האנשים של הקייטרינג ידאגו לניקיון ופינוי.   

מה לגבי דמי ביטול?

אם קרה מקרה ונאלצתם לבטל את האירוע ברגע האחרון, כדאי להביא בחשבון כי לא תמיד יהיה ניתן לבטל לחלוטין את עלות האירוע. חשוב ביותר לוודא זאת בשיחה המקדימה עם הקייטרינג ולדעת עד מתי יהיה ניתן לבטל את השירות בלי לשאת בעלויות מלאות וכדאי לבחון האם יש לכך התייחסות בחוזה.

האם קייטרינג בשרי מתאים לאירועים קטנים?

כן, וודאי. אם חשבתם כי מדובר על קייטרינג אשר ניתן לראות באירועים גדולים כמו קייטרינג לחתונות או קייטרינג לבר מצווה, הרי ניתן להזמין גם קייטרינג לאירועים קטנים כמו אירועים עסקיים. קייטרינג קרוזו עומד לרשותכם בכל הקשור להזמנת קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר.

האם יש מנות לצמחונים?

אמנם מדובר על חגיגת בשרים, אבל ייתכן כי בין האנשים היקרים לכם נמנים גם אנשים שאינם אוכלים בשר וחשוב ביותר לדאוג להם ולוודא שיהיה להם מה לאכול במסגרת האירוע ושהם לא ירגישו מחוץ לאירוע אלא ירגישו חלק מרכזי באירוע באמצעות מנות המתאימות להם שאינן כוללות בשר.

אם האירוע שלכם כולל צמחונים ואתם חוששים, הרי תנו לנו להרגיע אתכם. קייטרינג בשרי יכלול גם מנות צמחוניות כמו סלטים, תוספות וכמובן קינוחים. אם פחדתם שלא יהיה מספיק אוכל לצמחונים, הרי אתם מוזמנים להירגע ולדעת כי מנות לצמחונים ואין מפני מה לחשוש.

למה חשוב לבצע השוואת מחירים טרם בחירת הקייטרינג?

רגע לפני בחירת קייטרינג בשרי חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים על מנת לבחון את ההיצע ולדעת כי כל הפרמטרים שאתם מחפשים באירוע מקבלים מענה מקיף. כאשר תבצעו השוואת מחירים מקיפה בין החברות השונות, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את החברה המתאימה ביותר. במסגרת השוואת מחירים חשוב ביותר להביא בחשבון את כל הפרמטרים אשר הוזכרו כאן על מנת לבחור את החברה המקצועית ביותר.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן