כמה עולה קייטרינג?

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

כמה עולה קייטרינג

מתכננים אירוע כמו חתונה או בר מצווה ומעוניינים להזמין שירותי קייטרינג? אחת השאלות שרבים שואלים היא כמה עולה קייטרינג? בכל הקשור למחיר, המחיר עשוי לנוע בטווח של מנות יקרות יותר ומנות יקרות פחות.

כמה עולה קייטרינג לחתונה?

החלטתם להתחתן? אין ספק כי חתונה נחשבת לאחד האירועים המרגשים ביותר. במסגרת תכנון החתונה עולה הנושא של האוכל וחשוב ביותר להביא זאת בחשבון, זאת בשל העובדה כי מדובר באחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחת האירוע.

קייטרינג לחתונה עולה 200-350 שח לאדם, כאשר מדובר בכמות גדולה של מוזמנים. אירוע חתונה גדול יכול לעבור את ה100 אורחים. המחיר מורכב מפרמטים שונים והדבר החשוב ביותר הוא להבין כיצד בנוי התמחור של חברות הקייטרינג. מה מרכיב את המחירים למנה בחתונה?

  • האוכל
  • שתייה
  • ציוד
  • צורת ההגשה

כמה עולה קייטרינג חלבי?

אם אתם מעדיפים קייטרינג שאינו בשרי באירוע שלכם, חשוב ביותר לוודא את המחיר טרם הזמנת הקייטרינג.

קייטרינג חלבי 150-250 שח לאדם. סגנון קייטרינג חלבי מורכב מחומרי הגלם אשר ישמשו להכנת המנות ולכן המחיר עשוי להיות גבוהה. ככל שהחומרים יהיו יקרים יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר ויש להביא זאת בחשבון. מכאן, בעת התקשרות עם חברת הקייטרינג לצורך קייטרינג חלבי, ההמלצה היא להגדיר מהם הצרכים שלכם, מה הציפיות שלכם ומה אופי האורחים שלכם ולוודא כי חברת קייטרינג יכולה לתת לכם מענה רחב.

כמה עולה קייטרינג לאירוע קטן?

בשנים האחרונות נהוג לראות יותר ויותר אנשים מעדיפים לערוך אירועים קטנים. בין אם מדובר על קייטרינג לבר מצווה, קייטרינג לחתונה או קייטרינג לבת מצווה– אנשים מעוניינים לציין מאורעות חשובים בחייהם באווירה אינטימית וליהנות מכל רגע עם האורחים שלהם. אירוע קטן אינו דומה לאירוע גדול, הן מבחינת היצע התפריט והן מבחינת המחירים וחשוב להביא זאת בחשבון רגע לפני בחירת קייטרינג בוטיק המיועד לאירוע קטן.

קייטרינג לאירוע קטן עולה 100-400 שח לאדם. מה לגבי מחיר השתייה? כך למשל, כוס של מיץ תפוזים באירוע קטן יכולה לעלות כ14 שח לאדם- מדובר על מחיר יקר יותר מהעלות של כוס מיץ תפוזים ברוב המקרים כי פה נלקחים בחשבון גם עלות השילוח והקירור. מה לגבי ספל קפה או תה? במקרה הזה דוכן של קפה יעלה כ10 שח לאדם בממוצע.

מה מחיר ציוד באירועים קטנים?

מרבית חברות הקייטרינג מספקות שירות של ציוד לאירועים כמו למשל כסאות, מפות או מזנונים וכלי אוכל. מכאן, חשוב ביותר לשאול את חברת קייטרינג האם המחיר כולל את הציוד וכמה זה יעלה לכם על מנת להיערך לכמות הציוד אשר לו תהיו זקוקים במסגרת האירוע שלכם- האם יהיה מדובר בציוד רב או שמא האם יהיה מדובר בציוד לא גדול במיוחד.

ממה מושפעים מחירי הקייטרינג?

השפעת מחירי הקייטרינג מושפעים ממספר פרמטרים חשובים ביותר המשפיעים על ההחלטה של הלקוחות האם לשכור את השירות של חברה אחת או אחרת. כעת נציין את הפרמטרים השונים:

סוג האוכל: האם מוגש אוכל חלבי או אוכל בשרי באירוע. שימו לב, מחירו של קייטרינג בשרי יקר יותר בהשוואה לאותו קייטרינג חלבי ויש להביא זאת בחשבון.

גודל האירוע: זאת ועוד, חשוב ביותר להביא בחשבון את גודל האירוע- האם מדובר על אירוע גדול או שמא מדובר על אירוע קטן? ברוב המקרים באירועים קטנים המחיר יהיה יקר יותר בהשוואה למחירים באירועים גדולים הכוללים מספר רב של סועדים.

תאריך: נוסף על זאת, כאשר האירוע נערך בתאריכים מבוקשים, הרי המחיר יהיה גבוה יותר.

ניסיון: חשוב ביותר להביא בחשבון את הניסיון שיש לקייטרינג בעת הבחירה.  כאשר מגיעים לבחור חברת קייטרינג חשוב ביותר לבחון את המחיר ולוודא כי מדובר במחיר הוגן וסביר.

נוסף על כך, יש חשיבות עליונה לבחון המלצות של מכרים או לקוחות לשעבר על מנת לוודא כי אכן מדובר במקום איכותי ביותר. כדאי לבחון כמה שיותר המלצות על מנת שתוכלו להיות רגועים.

כמה עולה קייטרינג לשבת חתן?

קייטרינג לשבת חתן עשוי לעלות החל מ110 לאדם ולכלול ארוחות מלאות ומפנקות לשבת החתן שלכם על מנת שהאורחים שלכם לא ישכחו את האירוע עוד שנים רבות. יש חברות המאפשרות להזמין קייטרינג לאחת מארוחות השבת- ברוב המקרים ארוחה של שבת בצהריים אחרי שחוזרים מבית הכנסת.

מה חשוב להביא בחשבון בעת בחירת קייטרינג?

אם אתם מחפשים פתרון לקייטרינג עבור שבת חתן או כל אירוע אחר, הרי קייטרינג קרוזו עומד לשירותכם ואתם מוזמנים להפסיק את החיפושים שלכם. מדובר בחברה מקצועית אשר כוללת צוות מקצועי של טבחים ומלצרים המגיעים לאירועים שונים והופכים אותם לבלתי נשכחים. אין ספק כי רבים מאיתנו אוהבים לחגוג ובגדול- בין אם מדובר בבת מצווה או שבת חתן- כולנו מחפשים תמיד סיבה למסיבה. אוכל מהווה מרכיב חשוב וחיוני בכל אירוע ודורש לא מעט התעסקות ומחשבה. קייטרינג מקצועי ידאג לספק את כל השירות והכל בחיוך ועל הצד הטוב ביותר. כל מה שנשאר לכם זה לבחור את האוכל, התפריט בהתאם למסגרת התקציב שלכם ובהתאם להעדפות של האורחים שלכם.

חיפוש קצר בגוגל יעלה לכם את קייטרינג קרוזו אשר נחשב איכותי ביותר. הקייטרינג מתאים לכל אירוע, בין אם מדובר באירוע יוקרתי ובין אם מדובר באירוע המתקיים בשטח ולו יש לדאוג לתפריט מתאים. כל מה שצריך לעשות זה לקבוע מראש ולהיערך לשיחה מקדימה על מנת לקבוע את כמות האוכל בהתאם לאירוע.

 קייטרינג מקצועי יעניק מענה מקיף לאירוע החל מהמחיר ועד למיקום ועד היצע המאכלים השונים על מנת לאפשר לקהל האורחים להיות מרוצים מהאירוע ולא לשכוח אותו גם שנים לאחר מכן בזכות תודעת השירות והאוכל הנהדר.    

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן