מה זה קייטרינג?

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

מה זה קייטרינג

שירות קייטרינג הוא עסק העוסק באספקת מזון ומשקאות במסעדה, מלון או מקום אחר זה כולם יודעים, אבל במאמר הזה נציג הסבר מפורט על מה זה קייטרינג.

המונח "שירות קייטרינג" מתייחס לרוב לפעולות מסחריות גדולות כמו חברות קייטרינג, אולמות קייטרינג וקייטרינג. המונח "קייטרינג" מתייחס בדרך כלל לעסקים קטנים המספקים מזון.

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, אנשים מעוניינים לשדרג את האירועים שלהם ולהזמין שירותי קייטרינג – שירות המסופק על ידי חברה לאירוע או מסיבה.

מה כולל ההתמחות של שירותי קייטרינג?

שירותי קייטרינג מגיעים לאירוע או מסיבה וכוללים:

  • מגוון רחב של מאכלים.
  • אנשי מקצוע המתמחים בהגשה והכנת המנות.
  • שירות פינוי הכלים.

שירותי קייטרינג הם תעשייה חדשה ומתפתחת למדי המציעה שירותי מזון ושתיה לאנשים. זה הופך להיות הכרחי בחיי היום עם אירועים רבים המתרחשים בערים שונות. שירותי קייטרינג הופכים פופולריים מכיוון שהם מציעים אוכל מסורתי לצד כמה מנות יצירתיות שמסעדות רגילות לא יכולות לעשות. הם הפכו את הקייטרינג לעסק רווחי והיום ניתן לראות מגוון רחב של שירותי קייטרינג.  

אילו יתרונות יש לשירותי קייטרינג?

שירותי קייטרינג מציעים מגוון רחב של הטבות ללקוח. היתרון הגדול ביותר שהם מספקים הוא הנוחות. בתנאי שיש לכם את הזמן והמחויבות, תוכלו ליהנות מהמסיבה שלכם בלי צורך לשבור את הראש לגבי הכנת המאכלים או פינוי הכלים בסיום האירוע- יש אנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם. יתרונות נוספים כוללים חיסכון בעלויות, אפשרויות בריאות יותר ושביעות רצון גדולה יותר של האורחים.

שקלו את היתרונות הבאים לפני שאתה בוחר בשירות הקייטרינג הבא שלכם:

חסכון בזמן: כאשר אתם מזמינים את אנשי המקצוע, כך תוכלו לחסוך בזמן ולבלות עם האורחים שלכם.

דעו בדיוק מה יש בתפריט: כאשר אתם מזמינים אנשי מקצוע, כך תהיה לכם האפשרות לדעת בדיוק מה יש בתפריט בין אם קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי. שירות מקצועי יקפיד לעדכן אתכם במנות החדשות בתפריט.

חסכון בכסף: כאשר אתם מזמינים שירותי קייטרינג יש לכם אפשרות לחסוך בכסף כי לא תצטרכו להכין את האוכל לבד אלא תוכלו להסתייע בשירות של חברה מקצועית ולה כל הכלים הדרושים והמוצרים השונים להכנת מאכלים.

שירותי קייטרינג מספקים מגוון רחב של שירותים לעסקים כדי שיוכלו להציע לאורחים שלהם את החוויה הטובה ביותר. הם ידועים בגמישות ובמקצועיות שלהם. כדי להקל על הדברים, ישנם ספקי שירותי קייטרינג רבים שיכולים לעזור לך עם צרכי תכנון האירוע שלכם. זו תהיה החלטה נבונה לשכור קייטרינג במקום לעשות זאת לבד.

אל לנו לחשוב על קייטרינג כעל מותרות. זה הכרחי במיוחד למי שעוסק בתחומים מקצועיים ויצירתיים. שירות קייטרינג יכול לעשות הכל, החל מהכנת  אוכל ועד לאירוח אירועים. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יצליח, זה עוזר מאוד אם האוכל יוגש בזמן והמקום שאתם מעוניינים. יתר על כן, עם שירותי קייטרינג, יהיה לך יותר זמן לאורחים שלכם מכיוון שלא תצטרכו לדאוג לגבי בישול או ניקיון לפני או אחרי שמתקיים אירוע.

רוב האנשים יודעים שיש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמזמינים קייטרינג לאירועים שלכם. התהליך יכול להיות די וארוך, אבל הוא הכרחי על מנת שהאירוע שלכם יהיה על הצד הטוב ביותר.

איך נראה תהליך אופייני להתקשרות עם קייטרינג?

היום ישנן חברות קייטרינג רבות ולכן ההיצע רב ויש חשיבות עליונה לבחור את השירות המתאים ביותר. מכאן, ישנם דברים שחשוב ביותר להביא בחשבון וכעת נפרט:

מגוון מאכלים: חשוב ביותר להביא בחשבון שירות הכולל מגוון רחב של מאכלים. בין אם מדובר במאכלים טבעוניים או צמחוניים כך שלכולם יהיה מה לאכול וכולם יהיו מרוצים.

ניקיון: חשוב ביותר להביא בחשבון את נושא הניקיון. כדאי להביא בחשבון את נושא הניקיון על מנת לוודא כי מדובר במקום המקפיד על ניקיון ברמה הגבוהה ביותר. שירות קייטרינג המקפיד על ניקיון יהיה שירות ברמה הגבוהה ביותר.

תודעת שירות: זאת ועוד, חשוב ביותר להביא בחשבון את נושא תודעת שירות. כדאי לבחון את תודעת השירות ולוודא כי מדובר בשירות המקפיד על תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. שירותי קייטרינג איכותיים יקפידו לענות על כל השאלות שלכם על מנת לאפשר לכם ליהנות מהאירוע שלכם ברמה הגבוהה ביותר.

פגישה אישית עם המנהלים: תהליך אופייני להתקשרות עם קייטרינג מורכב ממציאת התאמה טובה, ולאחר מכן קביעת פגישה עם אותה חברה. האוכל והשירות יידונו ביתר פירוט במפגש, ויישאלו שאלות כולל: אילו מנות יוגשו באירוע? מה העלויות שלהם? מה אנחנו יכולים לצפות בעלות השכרת השירות? הרבה אירועים כמו קבלות פנים עם קוקטיילים, קבלות פנים של קייטרינג לחתונה ואפילו פתיחה חגיגית דורשים קייטרינג. לאירועים אלו יש צורך באוכל, שתייה ושירותים נוספים שלא קל לספק לבד ולכן חשוב ביותר להיפגש עם הבעלים של השירות על מנת לבחון את ההיצע ולקבל מענה מקיף על השאלות השונות.

מה עוד חשוב לשאול במסגרת הפגישה הראשונית?

ביצעתם סינון ראשוני וכעת אתם צריכים להיפגש עם הבעלים של שירותי הקייטרינג על מנת לבחון את ההיצע ולכן חשוב ביותר לשאול כמה שיותר שאלות. זה בדיוק הזמן להיעזר ברשימה של שאלות שיסייעו לכם לבחון את ההיצע:

תאריך: חשוב ביותר לשאול האם החברה פנויה באותו יום בו אתם מתכננים את האירוע שלכם.

ביטוחים ואישורים: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון האם קיימים ביטוחים ואישורים שונים עבור השירות?

 נישה קולינרית: נוסף על כך, כדאי לשאול מהי הנישה הקולינרית בה הקייטרינג מתמחה.

למה חשוב לבדוק המלצות של אחרים?

על מנת לוודא כי אכן תזכו לקבלת השירות הטוב ביותר, ההמלצה היא לבדוק המלצות של אחרים. כאשר תבדקו המלצות של אחרים, כך תהיה לכם האפשרות לבחון את ההיצע ולוודא כי מדובר בחברה מקצועית. כדאי להתייעץ עם אחרים אשר שכרו את השירות.

תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

כל הזכויות שמורות 2021 | קרוזו שרותי קייטרינג
דילוג לתוכן